Els comerços locals reben formació en promoció a través de les xarxes socials

Una dotzena de comerços de Constantí han iniciat un curs de promoció i negoci a través de les xarxes socials. El curs, que s’està fent online, té una durada de 40 hores i finalitzarà el 9 d’abril. L’objectiu general és identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses. Els participants del curs coneixeran els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d’Internet, la importància de crear una marca personal i els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.

A més, també s’analitzaran les transformacions generades per les noves tecnologies en l’àmbit empresarial. El curs permetrà conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting online i adaptar-les al model de negoci.

Aquest curs és una de les iniciatives que en els darrers anys s’estan impulsant conjuntament des de l’Ajuntament de Constantí i la Unió de Botiguers de Constantí, amb l’objectiu de promocionar i incentivar el comerç local. L’any passat, els comerços locals ja van participar d’un curs d’introducció al món del màrqueting digital.

Montse Aleu, vicepresidenta de la Unió de Botiguers de Constantí.