L’Oficina Municipal de Treball reprèn el servei d’atenció presencial

L’Oficina Municipal de Treball de Constantí ha informat que des d’aquesta setmana reprèn el seu servei d’atenció al públic, sempre amb cita prèvia. Per tal de demanar aquesta cita prèvia es podrà fer a través del telèfon 977190821 (dimarts i dijous de 10:00 a 14:00 hores), o bé a través del correu electrònic oficinadetreball@constanti.cat (de dilluns a divendres). El servei d’atenció presencial només s’oferirà els dimarts i dijous de 10 a 14 h.

Des de l’Oficina de Treball es recorda que en el moment d’accedir a l’equipament caldrà complir les mesures d’higiene i seguretat: ús de mascareta obligatori, ser puntuals i respectar l’horari acordat, acudir només una persona per cita.

Ubicada al carrer Sant Pere 49, l’Oficina de Treball és un servei públic gratuït d’informació, assessorament i intermediació que l’Ajuntament de Constantí ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona.