L’Ajuntament de Constantí obre dilluns diversos serveis d’atenció a la ciutadania amb cita prèvia

L’Ajuntament de Constantí reobrirà aquest dilluns 8 de juny diversos serveis d’atenció a la ciutadania, però únicament s’atendrà a les persones que tinguin cita prèvia. Tot i que l’Ajuntament continua prioritzant l’atenció telemàtica, l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) ubicada a l’edifici de l’Ajuntament, l’Oficina d’ajudes per la COVID 19 (de nova creació) i que es trobarà ubicada al carrer Sant Pere 49, el Jutjat de Pau ubicat també a l’edifici de l’Ajuntament, l’Arxiu Històric i la Biblioteca Municipal (a la Plaça de l’Hospital), oferiran atenció presencial sempre amb cita prèvia i per casos excepcionals.

La cita prèvia per realitzar els tràmits presencialment es podrà demanar a través del telèfon 977 52 05 21 (de 9 a 14 h), a través del correu electrònic cita previa@constanti.cat i a través d’un formulari online que es podrà trobar al web de l’Ajuntament www.constanti.cat

Des de l’Ajuntament s’informa que una vegada sol·licitada la cita prèvia i en l’hora acordada, per tal d’accedir a les oficines i equipaments municipals caldrà seguir les mesures de prevenció: ús de guants i mascareta obligatori, mantenir distància de seguretat entre persones de 2 metres, atendre les senyalitzacions i indicacions del personal municipal i respectar el límit d’aforament. Només podrà accedir la persona que hagi de realitzar el tràmit corresponent. D’altra banda, l’Ajuntament posarà a la disposició de la ciutadania gel hidroalcohòlic.